Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco Super 8 2t viritys

Aloittaja E-Pa, 25.10.14 - klo:00:43

« edellinen - seuraava »

E-Pa

Vielä ei oo ehtinyt (jaksanut) tehdä mitään, mutta ton giannelli extra v2 teharin vois joku päivä tilata. Onko kellään kokemuksia? Millaiset äänet? Lisäsikö paljonkin tehoa? Onko tossa jonkinlainen kuri? Googlesta löytyi vain vähän tietoa tosta giannelli extrasta, ensitten tiiä miten v2 eroaa tosta.

EeTee

Mulla on ollut Titanissa extra V2 käytössä 2000km verran, ja  on pelannut riittävän hyvin omiin tarpeisiin. Ei ollut ainakaan alkukäyrässä kuristuksia, muualta en katsellutkaan.
On kovempiääninen kuin Titanin vakioputki, mutta ei kovaäänisin tehoputkista.
Vaatii kaasuttimen ja variaattoreiden säätämisen, mutta näimpä se taitaa olla lähes aina kaksitahtisissa kun putki vaihdetaan.
Pelkän putken tehonlisäyksestä en osaa sanoa, kun vaihdoin samalla Malossin 50cc sport sylinterin, männän ja kannen.
ZN50QT-11
Titan T2

E-Pa

Voiko kaasarin irroittaa koneesta (kahdella ruuvilla kiinni metalliputkessa) ilman, että bensat tulee ulos. Sillä suuttimen vaihto on erittäin hankalaa jos kaasari on kiinni.

pekpel

Jos kaasaria kallistaa niin jostain se aina lurauttaa sisällään olevat bensat pihalle, eli ei voi ellei saa tyhjäksi vaikkapa kohokammion tyhjennysruuvista, silti tippuu aina jotain.
Paperia/rättiä joka imasee bensat pois valuksimasta kannattaa käyttää.
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

E-Pa

Noniin eli leovince tt tuli nyt postista ja näyttäis olevan alkukäyrässä kuri, onko kellään kokemusta tarviiko suutinta vaihtaa jos kurin jättää paikalleen? Niin ja kaasuvaijeri oli poikennu joten mites sen vaijerin vaihto hoituu joka menee neulaan(kaasarin sisään)? Vaijeri menee jonkun jousen läpi ja jousen ympärillä musta muovi, ei näytä erityisen helpolta...