Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Vakuutus/seisonta?

Aloittaja jwalk, 15.09.15 - klo:06:21

« edellinen - seuraava »

HiTec

Lainaus käyttäjältä: pera8x - 20.09.15 - klo:10:04
pystyykös sitä tuolla tavalla pelaamaan?

Muutaman kerran ehkä, ennen kuin rupeaa vak.täti sanomaan asiasta, mutta tämähän ratkeaa sitten yhtiötä vaihtamalla. Siirtää toiseen yhtiöön seisontaan ja toiseen taas takas kun ottaa käyttöön. Tässä siirtelyssä on vielä sekin etu että ns. "uutena asiakkaana" saa nekin edut hyödynnettyä, IF:llä muistaakseni -10% ;D

Mutta siis nyt syksyllähän tuohon tullee uudet kuviot vak.yhtiöiltäkin kun tulee tuo liikennekäytöstäpoisto, joten vak.yhtiön kantaa odotellessa... 8)
Suzuki GSF1250SA GT ABS -08

oskuk

Lainaus käyttäjältä: pera8x - 20.09.15 - klo:10:04
Lainaus käyttäjältä: kokka - 19.09.15 - klo:10:50
Itse ostin juuri hexagonin ja ifistä sai halvimmat vakuutukset. 5kk ajoajalla seisonta-ajallinen vakuutus halvempi kun taas 6kk ajoajalla ympärivuotinen halvempi. Myyjä ehdotti että otan nyt seosonta-ajallisen talven yli ni ei tarvi maksaa mitään ja keväällä vaihdan vakuutuksen ympärivuotiseen kun otan käyttöön. Näin tietysti tein :)

pystyykös sitä tuolla tavalla pelaamaan? että ottaa talveksi seisonta mallin ja pistää seisontaan ja keväällä vaihtaa sen ympärivuotiseen, mutta ajaakin vain kesän ja taas syksyllä vaihtaa seisontamalliin ja laittaa seisontaan. luulisi, että ovat jotenkin estäneet tuollaisen kikkailun.

Toki. Esim. niin että syksyllä sanovat että et saa ;-)

kokka

Joo luulis että on tollanen "pelailu" estetty. Mulla oli kuitenki kyse uudesta vakuutuksesta ni varmaan nyt ainakin kerran voi vaihtaa tota vakuutustyyppiä. Näin ainakin myyjä kehotti tekemään...
Piaggio SUPER Hexagon 180 GTX
Derbi Atlantis 50 AC -03

tatza

Lainaus käyttäjältä: kokka - 20.09.15 - klo:21:57
Joo luulis että on tollanen "pelailu" estetty. Mulla oli kuitenki kyse uudesta vakuutuksesta ni varmaan nyt ainakin kerran voi vaihtaa tota vakuutustyyppiä. Näin ainakin myyjä kehotti tekemään...

Juu. Ostin kuukausi sitten pojalle motskarin, ajelin viikon liikkeen vakuutuksilla ja laitoin omiin nimiin, seisontaan ja kaverin navetan vintille odottelemaan kevättä ja mahdollista ajoonottoa tai edelleenmyyntiä. Jos sen ajoon otan, niin ympärivuotiseen vaihdan. Samoin mulla on oma vanha Vespa ollut muutaman vuoden "talvikunnostuksessa" ja seisonnassa, jos sen ajoon saan niin senkin vaihdan jatkuvaan. Ei ole ongelmia ollut, eikä tule. Yhden mopon jatkuva puljaus varmaan tekisi ongelmia, mutta näin useammalla ainakin homma on toiminut. En ole näihin uusiin systeemeihin ehtinyt tutustua.
ss 200px / px 177dre / s 50-2t / prima nv125 / xv virago