Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Helkaman cdi

Aloittaja tommi, 04.03.12 - klo:08:10

« edellinen - seuraava »

tommi

CDi-boksi on todellakin paras esimerkki varaosasta mikä ei välttämättä käy mihin tahansa kiinalaiseen, on melkeinpä ihme jos käy. Se kannattaa ostaa "täsmäostona" jostain Helkama liikkeestä. Falmek myy juurikin täsmäosia Helkamaan -->

http://motors.falmek.fi/pages/varusteetvaraosat/skootterin-varaosat.php

Aivan käsittämättömän suolaiset hinnat, esim. öljyproppu 16,70  :o  :o  :o Ja cdi-boksi 59 egee huh huh.. Mutta tuleepa ainakin oikea boksi  :-\


ramba

Eihän tuo cdi boksi hurjasti maksa, itse ostin joskus kymcoon uuden cdi:n niin maksoi 230€ ???
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.

tommi

#2
On se 100% kalliimpi mitä esim. Virijavarassa. Mutta kun ei voi olla 100% varma että kyseessä on sama boksi niin ehkäpä kannattaa ostaa sitten Falmekilta ettei tarvitse palautella takaisin. Toi mainitsemasi 230e kuulostaa kyllä aika uskomattomalta. Mutta lienee totta kun kerran niin sanot..

Varin hihnoja on myös kolmea eri kokoa. Olisikohan Helkamassa se keskimmäinen? Ei tietoa ainakaan mulla.

P.S: Helkama SC1 ja SC2 boksitkaan ei välttämättä käy keskenään. Lainaus toiselta foorumilta.

"Ostin tuon Helkama SC 1 CDI boxin ja laitoin sen CS kakkoseen. Sulakehan siinä kärähti.Kone lähti käymään mutta ei ottanut lainkan kierroksia,no laitoin sitten alkuperäisen CDI boxin takaisin ja laitoin ehjän sulakkeen, mutta jätin sinisen piuhan kytkemättä.Kone kävi hyvin, mutta kun lähdin liikkeele niin ei kestänyt kaasua vaan piti hiljaa kisuttaa kolmeenkymppiin ja sit hana auki. Sain kulkemaan mittarin mukaan 72km tunnisa.Pistin kuiteskin sinisen piuhan kiinni kun ajo oli hankalaa varsinkin risteysalueilla.Tämä boxi jonka ostin on merkiltään ZONKO 1505 200702.Ostin sen FIX treme liikkeestä hinta 24e"

pena

Lainaus käyttäjältä: ramba - 04.03.12 - klo:08:59
Eihän tuo cdi boksi hurjasti maksa, itse ostin joskus kymcoon uuden cdi:n niin maksoi 230€ ???
kymcoon voi ostaa myös tarvike boxin n30e hintaan