Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Agilityn moottoriöljyt

Aloittaja Sampuli, 07.08.12 - klo:19:00

« edellinen - seuraava »

Sampuli

Millasethan öljyt tohon vm-08 agilityyn menee? Ihan normi auton öljut vai pitääkö olla jotain muuta?
Lainaus käyttäjältä: ko2610Kannattaa muistaa vanha totuus... moottoripyöräilijöitä (skobailijoita, mopoilijoita jne.) on kahta lajia: niitä, jotka ovat kaatuneet ja niitä, jotka eivät vielä ole kaatuneet.

ilborg

Samat kuin kiinalaisiinkin, eli jotain parempaa kuin rypsiöljy. Jotain edullisempaa moottoriöljyä ja vaihtaa sitten useammin, kun tuossa konetyypissä ei ole mitään oikeaa öljynsuodatinta (lähinnä männynkävyt jää siihen sihtiin). Hitusen paksumpia öljyjä olen itse käyttänyt, ja kelvannee jos öljy on 10w-50 tai jotain siihen suuntaan (5w-40 käy myös joka on autoissa varsin yleinen viskositeetti).

Partanen

Mahtaa venttiilit naputella melkoisesti 5w-40 öljyllä? Itse käytin kiinalaisessa 15w-40 öljyä, mutta ajoinkin vain kesäisin.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

latromster

Mulla baotiaanissa 5w-40 öljyt pitävät aivan KAMALAA ääntä. 15w-40 öljyillä kone on äänetön. Käytän kuitenkin ostamani öljyt loppuun ja tämän jälkeen tulee vain 15w-40 sisään.

Sampuli

KYllä mä varmaan lähetän iskän öljynhakumatkalle tässä jossain vaiheessa. :)
Iskä kyllä osti eilen kanisterin 5W-40 öljyä, en taida kuitenkaan sitä kolinaa alkaa kuuntelemaan?
Lainaus käyttäjältä: ko2610Kannattaa muistaa vanha totuus... moottoripyöräilijöitä (skobailijoita, mopoilijoita jne.) on kahta lajia: niitä, jotka ovat kaatuneet ja niitä, jotka eivät vielä ole kaatuneet.

Partanen

Keinuvipujen ääntely on ennemminkin semmoista tikitystä. Toisia se häiritsee, toisia ei. Jos on tarkoitus ajella myös talvella, voi 5w-40 olla hyväkin valinta. Eikä tämä kesäkään kovin kuuma tähän mennessä ole ollut.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Sampuli

Nyt on 15w-50 moottoripyöräöljyt vaihdettu sisään ja käy hyvin!
Lainaus käyttäjältä: ko2610Kannattaa muistaa vanha totuus... moottoripyöräilijöitä (skobailijoita, mopoilijoita jne.) on kahta lajia: niitä, jotka ovat kaatuneet ja niitä, jotka eivät vielä ole kaatuneet.