Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Jet Force 2003 (eli ruisku) ei käynnisty

Aloittaja jarisaka, 10.12.10 - klo:22:54

« edellinen - seuraava »

jarisaka


jarisaka

ei edelleenkään ole vikaa löytyny..kipinä on mielestäni hyvä,kirkas mutta sellasen huomasin että se kipinä ei hypi kokoajan siinä elektronin välissä vaan välillä käy siellä sivullakin..kokeilin toista puolaa mutta se ei tainnut olla sopiva koko vehkeeseen..voiko vika olla puolassa,cdi boksissa vai tuossa ruiskunohjauboksissa??sen olen huomannut että ennakko on ihan metässä..yrittää silloin käyntiin ku mäntä on alhaalla..mitä teen  ???

Samppa

Ja tulpan kärkiväli on säädetty?

CDI-boksissa tai puolassa voi olla hyvinkin vikaa tai joku muu kontaktivika. Sytkää ei näissä pysty säätämään ilman jyrsimistä, toki kannattaa myös magneettopuoli tsekata. Ruiskuboksille ei voi tehdä itse mitään, vaan sen tsekkaus vaatii merkkihuollon (eli laitteet omaavan).
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Coastside

#18
Gameboy pelihärpäke käy näiden monitoriksi ja diagnoosilaitteeksi, kertovat ulkomaiset. http://www.youtube.com/watch?v=XXK8NHum4Zw Aprilia ja pösöön saa http://e-motion.lt/wp-content/uploads/2010/01/Peugeot-JetForce-injection-Manual.pdf s.42

http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=277676
Tykkää että kaikissa ruiskuissa on sama pohja.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

jarisaka

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 15.12.10 - klo:10:39
Ja tulpan kärkiväli on säädetty?

CDI-boksissa tai puolassa voi olla hyvinkin vikaa tai joku muu kontaktivika. Sytkää ei näissä pysty säätämään ilman jyrsimistä, toki kannattaa myös magneettopuoli tsekata. Ruiskuboksille ei voi tehdä itse mitään, vaan sen tsekkaus vaatii merkkihuollon (eli laitteet omaavan).
cdi boksi ja puola varmuudella ehjiä..tulppa taas uusi ja nyt se kipinäkin pysyy siinä elektronin välissä..laitoin startatessa käden moottorin päälle että jos tuo tosiaan vuotaa jostain ja kauhee (tuulenvirehän siellä kävi)  :o alapää vuotaa edelleen paljon..vaikka on uusitiiviste ja kiristetty todella hyvin..nyt rupesin miettiin että minkä takia se vuotaa niin joko se tiiviste on menny jotenkin huonosti tai sitten pinnapultit on niin venyneitä ettei kiristä tarpeeksi..ihan sieltä välistä bensaa tursoaa ulos ja tod.näkösesti ei tuon takia kyllä lähe käyntiin..eikait siinä muuta ku auki taas ja tutkia miksei kiristä kiinni asti sitä alaosaa..yläosa kylläkin kirii..

Samppa

#20
Ja kansi ei vuoda?

Katso kaikkien pintojen suoruudet kun purat sitä vaikkapa lasilevyä käyttäen. Eli lohko, sylinteri ja kansi. Myös oikeaoppinen ristikiristys kokoamisvaiheissa uusien tiivisteiden ja pinnapulttien (ne venyvät) kera.  Jos on kiristetty "todella hyvin" niin sieltä on kierteet mennyt. Kiristetään aina "sopivan" eli ei liian kireälle. Momenttiavain on hyvä apu. M6 Pinnapultti ei paljoa kestä.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

jarisaka

no  niin taas menty asiassa eteenpäin..huomasin sellasen asian ruiskussa että sieltä puuttuu tiivisteitä..minun mielestä kaksi kappaletta..mistähän tollaseen nyt sais oikeat tiivisteet ku en tiiä minkä paksuset ne on?ja alapääntiiviste vuoti sen takia ku oli ihan vähän erilainen ku alkuperäinen tiiviste ja senpä takia sit vuoti..täytyy tehä se ite tiivistepaperista..mutta tuo ruiskun tiiviste..eli ku ottaa sen ruisku mötikän siitä kannesta kokonaan irti niin sen alle tod.näkösesti pitäs tulla joku tiiviste??ja tuleekohan siihenkin ruiskumötikän ja sen toisen mötikän väliin vielä tiiviste?? ???

jarisaka

no nyt se on kunnossa :) sieltä ruiskusta tosiaan puuttu o-rengas..vissiin entiseltä omistajalta jääny laittamatta  :)